Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie

Logo - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie

Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie.

Data ogłoszenia
2014-01-21
Termin składania ofert
2014-02-05 10:00
Treść

 

 

 

 

 

Dęblin, 21 stycznia 2014r.

 

 

 

 

 

 

 

Znak:LDZ.SPZOZ – ZP/3/14

 

 

 

 

 

Dęblin: Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie , Ul. Rynek 14, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 8831332, faks 81 8831332.

 

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozdeblin.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień KOD CPV.. 45310000-3 -Roboty instalacyjne elektryczne,45453000-7 -Roboty remontowe i renowacyjne,45313100-5 - Instalowanie wind, 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych.Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dobudowa szybu windowego do budynku przychodni SPZOZ ul. Rynek 14, 08-530 Dęblin. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie. Wykonanie zgodnie z Projektem budowlanym Dobudowa szybu windowego do istniejącego budynku przychodni SPZOZ w Dęblinie,Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru robót budowlanych Dobudowa szybu windowego do budynku przychodni SPZOZ ul. Rynek 14,08-530 Dęblin, SIWZ, Umową. Parametry techniczne jakie winny być uwzględnione, zawarte w Projekcie budowlanym:Winda osobowa o napędzie elektrycznym, bez maszynowni zamontowana w projektowanym szybie żelbetowym, obsługująca 3 kondygnacje budynku oraz dostępna od zewnątrz bezpośrednio z poziomu przyległego terenu.Wyposażenie windy: wentylacja w kabinie, gong, zjazd ppoż., awaryjny zjazd po zaniku napięcia do najbliższego przystanku, 2-godz. Oświetlenie awaryjne, awaryjna łączność z telefonem alarmowym, interkom z kabiny do sterowni, alarm, sygnalizacja przeciążenia.Wnętrze kabiny winno być łatwe do utrzymania w im czystości. Ściany i sufit o powierzchni gładkiej i łatwo zmywalnej. Podłoga o powierzchni antypoślizgowej, łatwozmywalnej. - Drzwi windy wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej pełne, przesuwne teleskopowo, dwupanelowe o szerokości min. 90 cm. W świetle po otwarciu umożliwiające wjazd na wózku inwalidzkim.Parametry windy:Udźwig - 630 kg ( 8 osób)Wymiary wewnętrzne kabiny:110 cm ( szerokość) x 140 cm ( głębokość) x 220 cm ( wysokość) Prędkość - 1,0 m/s Ilość przystanków - 4 Temperatura pracy dźwigu - min. +5°C do max. + 40°C Wysokość podnoszenia - 619 cm Wysokość nadszybia - 356 cm ( od posadzki ostatniej kondygnacji na gotowo do haka montażowego) Wysokość minimalna podszybia- 125 cm. Wymiary drzwi w świetle : szerokość - 90 cm x wysokość - 200 cm. Parametry szybu windowego ( wg projektu ):Wymiary wewnętrzne na gotowo: 175 cm ( szerokość) x 195 ( głębokość)Grubość konstrukcyjna ścian : 24 cm. Wymiary otworów na drzwi :wysokość - 228 cm, ( wszystkie otwory),szerokość - 120 cm ( poziom terenu, piwnica, parter),szerokość - 154 cm ( piętro).Do podszybia należy wykonać drabinkę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. Drabinka z prętów stalowych kotwionych do ściany szybu we wnęce o wymiarach 10 cm ( głębokość) x 70 cm ( szerokość) x 250 cm ( wysokość) rozmieszczonych w pionie co 30 cm licząc od posadzki podszybia zgodnie z projektem. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.Dobudowa szybu windowego uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Rozwiązania: dostępność windy z poziomu terenu umożliwia utwardzony kostką brukową chodnik;wszystkie drzwi windy mają wymaganą szerokość minimalną w świetle po ich otwarciu wynoszącą 90 cm;wymiary kabiny umożliwiają wjazd i wyjazd wózkiem inwalidzkim.Montaż winien być wykonany przez wykwalifikowanych montażystów i zgodnie z wytycznymi producenta. Wykonanie szybu zgodnie z wytycznymi sporządzonymi przez producenta wind.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca wykona, w szczególności:Dobudowę szybu windowego, Roboty rozbiórkowe,Roboty ziemne,Roboty betonowe,Roboty murowe,Roboty ślusarskie,Roboty ciesielskie,Roboty pokrywcze i obróbki blacharskie,Roboty tynkarskie,Instalowanie windy,Roboty elektryczne,Instalowanie stolarki.Na przedmiot zamówienia składa się także:wykonanie dokumentacji rejestracyjnej wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego, przygotowanie urządzenia- windy-do odbioru technicznego oraz udział w odbiorze,przeszkolenie 3 osób wyznaczonych przez zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę urządzenia. Winda musi spełniać wymagania , o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. Nr 263,poz.2198 ze zm.).Winda musi mieć umieszczone oznakowanie CE .Odbiór windy musi być dokonany przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U.Nr 122,poz.1321 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2002r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U. Nr 120,poz.1021 ze zm). Opisanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisu art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy.Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia (jeżeli ma to miejsce) przez wskazanie określeń , o których mowa w art. 29 ust.3 i art.30 ust1-3 ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, równoważne opisywanym. Przez materiały i urządzenia równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w siwz..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.31.00-5, 45.21.51.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wartość wadium została ustalona na kwotę zł. 3 500,00(trzy tysiące pięćset). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116,poz.730 i 732 i Nr 227,poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96,poz.620).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NR: 7512 4028 5811 1100 10 1767 3966 Tytuł wpłaty: Wadium w przetargu na Windę. Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu wadium na wskazany w pkt. 4 rachunek bankowy. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do dnia 6 lutego 2014r. do godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 3ppkt 2, 3, 4 i 5 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium , w przypadkach, o których mowa w pkt. 13 i 14.Dokument ten w oryginale może być dołączony do oferty lub może być złożony w oddzielnej kopercie , zawierającej dane Wykonawcy i napis -Wadium w przetargu na Windę -w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 6 lutego 2014r. do godz. 12.00. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze. Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium, w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

    • Warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: roboty budowlane w zakresie jak przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00zł.(dwieście tysięcy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

    • Warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć:co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; lub równoważnymi (jeżeli dotyczy);co najmniej 1 osobę posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważnymi (jeżeli dotyczy) albo co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnymi (jeżeli dotyczy) i posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważnymi (jeżeli dotyczy) . Za ważne uznaje się uprawnienia uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U z 2010r. nr 243,poz.1623) , a także uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - wydane przez te państwa ,na podstawie art.1 ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(Dz.U.Nr 63,poz.384) i art. 20a ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów(Dz.U.Nr 5,poz.42 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

    • Warunek ten zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: w kwocie co najmniej 200 000,00zł. (dwieście tysięcy); jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma gwarancyjna wynosi co najmniej: 200 000,00zł. (dwieście tysięcy).

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

 

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

 

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

 

  • inne dokumenty

 

Deklaracja zgodności WE, o której mowa w § 27 i 30 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa. ( Dz. U. nr 263, poz. 2198 ze zm.)

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:1.terminu wykonania przedmiotu umowy i pozostałych terminów określonych w umowie; 1) poprzez przedłużenie w sytuacji : a) gdy wystąpią okoliczności , których nie można było przewidzieć , a które mają istotny wpływ na terminową realizację umowy, b) na żądanie zamawiającego zajdzie konieczność dokonania zmian w dokumentacji projektowej skutkująca konieczny dłuższy termin do wykonania przedmiotu zamówienia;c) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy. W przypadku zaistnienia przesłanek do przedłużenia terminu, określonych w pkt 1, termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy , jednakże nie dłuższy niż okres trwania tych przesłanek. 2)poprzez skrócenie:w sytuacji gdy zostaną spełnione łącznie dwie przesłanki:a) Wykonawca wcześniej niż się Strony umówiły w Umowie wykonana poszczególne elementy robót i Zamawiający uzna ,że roboty zostały zakończone i nie będzie miał zastrzeżeń , co do kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, b)Zamawiający będzie w stanie dokonać zapłaty wynagrodzenia.Wykonawcy za wcześniej wykonany przedmiot umowy. 2.w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.- w razie zaistnienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty i zawarcia Umowy,do których zalicza się tylko ustawową zmianę stawek podatku VAT.Zmiana wynagrodzenia dokonana na skutek zmiany stawki VAT będzie polegać na zmniejszeniu lub zwiększeniu wynagrodzenia o różnicę stawki VAT po zmianie i będzie miała zastosowanie do robót, które zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym przypadają do wykonania po terminie zmiany stawki VAT na te roboty.3.W zakresie zmiany Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozdeblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 08-530 Dęblin ul. Rynek 14 Sekretariat.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 08-530 Dęblin ul. Rynek 14 Sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Teresa Żakdodano do BIP dnia 21-01-2014 14:50:08